Všeobecné obchodní podmínky
PC Jednoduše
David Jelínek
IČO: 17792916
Sídlo: Praha
1. Předmět smlouvy:
1.1. IT poradenská společnost (dále PC Jednoduše) poskytuje poradenské služby v oblasti informačních technologií a souvisejících oblastech.
1.2. Služby poskytované IT poradenskou společností (dále PC Jednoduše) jsou stanoveny individuálně na základě poptávky klienta.
2. Objednávky a platby:
2.1. Objednávka služeb se považuje za platnou až po písemném potvrzení IT poradenskou společností (dále PC Jednoduše) pomocí sociální sítě Instagram "pcjednoduse", SMS zpráv, ústní dohodou nebo emailovou komunikací.
2.2. Klient se zavazuje k včasnému a úplnému zaplacení faktur za poskytnuté služby v souladu s dohodnutými podmínkami plateb dle platného ceníku uvedeného na webové stránce "www.pcjednoduse.cz/cenik"
2.3. V případě, že dojde ke ztrátě připojení na dálku ze strany zákazníka během online poradenství, a to z důvodu technického problému nebo nedostupnosti, zákazník je povinen uhradit celou částku uvedenou v ceníku za dohodnutou práci.
2.4. V případě poradenství online platí klient částku za práci předem na účet osoby uvedené v hlavičce.
2.5. Platební podrobnosti pro platby za online poradenství budou klientovi poskytnuty společností PC Jednoduše po potvrzení objednávky.
Poplatek za příjezd a minimální faktura:
2.6. Společnost PC Jednoduše si vyhrazuje právo na účtování poplatku za příjezd technika ke klientovi domů v případě, že pracovní úkol již začal a došlo k překážce na straně zákazníka, která znemožňuje dokončení práce.
2.7. Poplatek za příjezd technika je stanoven dle aktuálního ceníku společnosti PC Jednoduše a zahrnuje náklady spojené s cestou technika k domovu zákazníka.
2.8. V případě, že dojde k překážce na straně zákazníka a práce nemůže být dokončena, klient je povinen uhradit minimálně 1 hodinu práce dle platného ceníku společnosti PC Jednoduše, s přihlédnutím k započaté práci.
3. Doba trvání smlouvy:
3.1. Smlouva vstupuje v platnost okamžikem dohody obou stran a trvá do naplnění všech smluvních povinností.
4. Odpovědnost:
4.1. IT poradenská společnost (dále PC Jednoduše) se zavazuje poskytnout služby s péčí řádného hospodáře a v souladu se stanovenými standardy.
4.2. V případě způsobení škody v důsledku nedbalosti nebo porušení smluvních povinností ze strany IT poradenské společnosti (dále PC Jednoduše) je její odpovědnost omezena na výši sjednaného honoráře za poskytnuté služby.
5. Změny a zrušení smlouvy:
5.1. Každá změna smlouvy musí být písemně schválena oběma stranami pomocí sociální sítě Instagram "pcjednoduse", SMS zpráv nebo emailovou komunikací.
5.2. Veškeré změny nebo zrušení smlouvy musí být provedeny písemně pomocí sociální sítě Instagram "pcjednoduse" , SMS zpráv nebo emailovou komunikací.
5.3. Změna nebo zrušení smlouvy musí proběhnout před zahájením práce technika.
6. Ochrana osobních údajů:
6.1. IT poradenská společnost (dále PC Jednoduše) se zavazuje k dodržování platných zákonů a nařízení v oblasti ochrany osobních údajů.
6.2. Osobní údaje klienta budou zpracovány v souladu se zásadami ochrany osobních údajů a nebudou poskytnuty třetím stranám bez souhlasu klienta, pokud není toto zpracování vyžadováno zákonem.
7. Závěrečná ustanovení:
7.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od okamžiku jejich uveřejnění na webových stránkách IT poradenské společnosti (dále PC Jednoduše) a mají platnost do doby jejich změny nebo zrušení.
7.2. V případě sporů vyplývajících z této smlouvy se obě strany zavazují k řešení sporu smírnou cestou, případně se spory řeší u soudu soudního obvodu, ve kterém má sídlo IT poradenská společnost (dále PC Jednoduše) .
8. Kontakty:
8.1. Pro kontaktování společnosti PC Jednoduše můžete využít následujících možností:
Telefonní číslo: +420 774 220 024, +420 739 595 689
Email: info@pcjednoduse.cz
Webové stránky: www.pcjednoduse.cz
Sociální síť instagram: pcjednoduse
Online chat na webové stránce
8.2. Pro podání dotazů, žádostí o služby nebo jakýchkoli jiných záležitostí souvisejících se službami společnosti PC Jednoduše můžete využít uvedené kontaktní údaje.
9. Vlastnická práva:
9.1. Veškeré autorská práva, duševní vlastnictví a vlastnická práva k veškerému softwaru, aplikacím, programům a materiálům, které jsou vytvářeny nebo poskytovány společností PC Jednoduše v rámci poskytovaných služeb, zůstávají výlučným vlastnictvím společnosti PC Jednoduše.
9.2. Klient bere na vědomí, že v rámci poskytovaných služeb může být používán software, aplikace nebo jiné materiály, které jsou chráněny autorskými právy nebo jinými právy duševního vlastnictví třetích stran. Všechna práva k těmto materiálům zůstávají výhradně u jejich vlastníků.
9.3. Klient souhlasí s tím, že nebude kopírovat, distribuovat, modifikovat, dekompilovat nebo provádět jakékoli jiné akce, které by mohly ohrozit autorská práva nebo jiná práva duševního vlastnictví týkající se poskytovaných služeb.
9.4. V případě, že klient poskytne společnosti PC Jednoduše jakékoliv informace, materiály nebo data (včetně, ale neomezeně na to, že zákazník sdělí problémy nebo požadavky související s poskytovanými službami), klient uděluje společnosti PC Jednoduše nevýhradní, trvalou, neodvolatelnou a plně licencovanou licenci k užití, reprodukování, úpravě, publikování, překladu a distribuci těchto informací, materiálů nebo dat za účelem poskytování služeb a plnění smlouvy.
9.5. Provozovateli společnosti PC Jednoduše (dále PC Jednoduše)
náleží autorská práva k veškerému obsahu, který provozovatel umísťuje na těchto stránkách, včetně textu a ilustrací.
10. Povolání externího technika:
10.1. Společnost PC Jednoduše si vyhrazuje právo povolat externího technika na pomoc s řešením technických problémů, které nemohou být vyřešeny prostřednictvím standardních postupů poskytovaných služeb.
10.2. V případě, že je zapotřebí povolat externího technika, společnost PC Jednoduše zajistí, aby byl tento technik kvalifikovaný a zkušený v oblasti, která je předmětem problému.
10.3. Klient bude informován o povolání externího technika a souhlasí s tímto postupem v případě, že řešení problému vyžaduje zapojení externího odborníka.
10.4. Veškeré náklady související s povoláním externího technika budou hrazeny společností PC Jednoduše, pokud není dohodnuto jinak mezi společností a klientem.
Klient: Fyzická osoba, která využívá služby poskytované společností PC Jednoduše.
Platba: Peněžní částka, kterou klient posílá společnosti PC Jednoduše jako platbu za poskytnuté služby. Platba může být provedena bankovním převodem, platbou v hotovosti nebo jinými dostupnými metodami platby.
Objednávka: Žádost klienta o poskytnutí konkrétních služeb od společnosti PC Jednoduše. Objednávka může být provedena ústně, písemně nebo elektronicky a je platná až po písemném potvrzení společností PC Jednoduše.
Smlouva: Právní dohoda mezi klientem a společností PC Jednoduše, která stanovuje podmínky poskytování služeb a práva a povinnosti obou stran. Smlouva může být uzavřena písemně, ústně nebo elektronicky.
Kontakty: Informace o tom, jak klient může kontaktovat společnost PC Jednoduše pro účely komunikace, dotazů a podání objednávek. Kontaktní údaje mohou zahrnovat telefonní číslo, emailovou adresu a další relevantní informace.
Externí technik: Odborník povolaný společností PC Jednoduše ke splnění specifických technických úkolů nebo řešení složitějších problémů, které mohou vyžadovat specializované znalosti nebo dovednosti mimo běžný rozsah služeb poskytovaných společností.